۵ پست برتر وبلاگ پرینت فید در سال ۹۶ ۵ پست برتر وبلاگ پرینت فید در سال ۹۶

۵ پست برتر وبلاگ پرینت فید در سال ۹۶

افزودن به لیست مطالعه
13 مارس 2018 | 1.5K بازدید 5 دقیقه Printfeed PR

پرینت فید در سالی که گذشت مقالاتی را برای همراهان خود تهیه کرد که برخی از آنها با استقبال خیلی خوبی مواجه شد. حال با توجه به فرا رسیدن سال جدید تصمیم گرفتیم که ۵ پست برتر وبلاگ در سال ۹۶ را به شما معرفی کرده و آنها در قالب یک پست ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید:

۸ مشکل بزرگ پرینترها و چگونگی برطرف کردن آنها

پرینترها گاهی اوقات مشکلات عجیبی از خود نشان می‌دهند و آنقدر ما را کلافه می‌کنند که فکر می‌کنیم شاید بهتر است همین الان از پنجره اتاق به خیابان پرتشان کنیم. حال ما در این مقاله ۸ مورد از بزرگترین مشکل‌های پرینتر را فهرست کرده‌ایم. با پرینت فید همراه باشید:

مبانی عیب یابی پرینتر

گرفتن پرینت در سیستم عامل MAC یکی از راحت‌ترین کارهاست. کافی است روی File کلیک کرده و سپس Print را انتخاب کنید. حال اگر پرینتر شما پرینت نکرد، کاغذ را دوباره در سینی پرینتر جایگذاری کنید، اغلب اوقات با این کار مشکل حل می‌شود. اما اگر مشکل حل نشد، موارد زیر را بررسی کنید:

۹ نکته برای مراقبت بهتر از کارتریج و پرینتر

این روزها با توجه به گسترش استفاده کاربران از پرینترها در مصارف اداری و خانگی خود، حساسیت‌هایی نیز برای نگهداری صحیح آنها وجود دارد که به کمتر آسیب دیدن دستگاه کمک می‌کند. حال در این مقاله نکاتی را درباره نگهداری از پرینتر و کارتریج‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم تا کمتر نیاز به سرویس دستگاه خود داشته باشید. با ما همراه باشید:

با اصطلاحات روش‌ های مختلف چاپ آشنا شوید

چاپ یک فرآیند بسیار جذابی است که می‌توان با استفاده از آن هر نقش و طرحی را بر روی سطوح مختلف مانند کاغذ، سلفون، مقوا، پلاستیک و… چاپ کرد. در واقع چاپ، عملی است که طی آن، متن خام به مطلب قابل انتشار مانند کتاب، روزنامه، کتاب و … تبدیل می‎شود و امروزه جزو یکی صنعت های مهم به شمار می‌آید.

با انواع کاغذها در صنعت چاپ آشنا شوید

امروزه بیش از ۳۰۰۰ نوع کاغذ مختلف، برای مصارف گوناگون، در بازار وجود دارد که هر کدام برای مصارف مختلف چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از موارد مهمی که تاثیر بسیاری روی هزینه چاپ دارد، نوع کاغذ و مقوای مصرفی است. در ادامه قصد داریم شما را با انواع کاغذها در صنعت چاپ آشنا کنیم. با بخش اول معرفی این کاغذها با ما همراه باشید:

5/5 - (5 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (5 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com