پرینت فید در کمپین سهم من پرینت فید در کمپین سهم من

پرینت فید در کمپین سهم من

افزودن به لیست مطالعه
4 آگوست 2020 | 408 بازدید ندا ایزدی

در این روزهای سخت که همه با ویروس کرونا مبارزه می‌کنیم، کسانی هستند که امکان خریدن لوازم بهداشتی و ماسک را نداشته و در خطر ابتلا به این بیماری خواهند بود. اما برخی از سازمان‌ها و برندها، بر آن شدند تا با حمایت کاربران خود مواد بهداشتی را در اختیار این قشر جامعه قرار دهند.

کمپینی با نام “سهم من” بین چندین برند و سازمان معتبر ماندد آچارباز، خانومی، شون و… در حال برگزاریست تا افراد نیازمند و کودکان کار هم بتوانند از امکانات بهداشتی استفاده کنند. بیایید شما هم در این کار خیر سهمی داشته باشید و به هم میهانان خود دست یاری برسانید.

پرینت فید هم در این کمپین سمهی دارد شما می‌توانید از تاریخ ۱۹ الی ۲۴ مرداد، تمامی کارتریج‌های طرح پرینت فید را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنید. هزینه به دست آمده از این کمپین، صرف خریدن لوازم بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی برای افراد خاص، نیازمندان و کودکان کار خواهد شد.

شما میتوانید با پیوستن به کمپین “#سهم_من” از تخفیفات ارزشمند همه برندهای مشارکت کننده در این کمپین بهره مند شوید و با سفارش آنلاین نیازهای خود، در خانه بمانید و سهمی در کار خیر توزیع اقلام بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (1 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com