۵ پست برتر وبلاگ پرینت فید در سال ۹۸ ۵ پست برتر وبلاگ پرینت فید در سال ۹۸

۵ پست برتر وبلاگ پرینت فید در سال ۹۸

افزودن به لیست مطالعه
12 مارس 2020 | 626 بازدید ندا ایزدی

پرینت فید در سالی که گذشت مقالاتی را برای همراهان خود تهیه کرد که برخی از آنها با استقبال خیلی خوبی مواجه شد. حال با توجه به فرا رسیدن سال جدید تصمیم گرفتیم که ۵ پست برتر وبلاگ در سال ۹۸ را به شما معرفی کرده و آنها در قالب یک پست ارائه دهیم تا بتوانید در تعطیلات ایام نوروز، مطالعات خود را افزایش دهید. در ادامه با ما همراه باشید:

 

پرینت گرفتن دورو در پرینترهای اچ پی

چگونه در پرینترهای اچ پی پرینت دورو بگیریم؟

گاهی نیاز دارید که مطالب موردنظرتان را روی هردو طرف کاغذ پرینت بگیرید که برای این کار باید تنظیمات دستگاه را تغییر دهید. در این بحث نحوه‌ی پرینت گرفتن دورو در پرینترهای اچ پی را به شما آموزش خواهیم داد.

 

راهکارهایی برای پرینت سیاه و سفید

راهکارهایی برای پرینت سیاه و سفید با استفاده از پرینتر رنگی

گاهی برای صرفه جویی در مصرف جوهر رنگی، می‌توان صفحات را به صورت سیاه و سفید چاپ کرد. در این بحث در رابطه با راهکارهایی برای پرینت سیاه و سفید با استفاده از پرینتر رنگی HP و از طریق ویندوز کامپیوتر خواهیم پرداخت.

 

مشکل پرینت گرفتن از فایل‌های PDF

راهکارهایی برای رفع مشکل پرینت گرفتن از فایل‌های PDF

کسانی که در طول روز بارها از پرینتر استفاده می‌کنند، با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند که در این شرایط برای رفع خطا، باید به تمامی راه‌حل‌ها آگاهی داشته باشند. ما در اینجا قصد داریم به بررسی راهکارهایی برای رفع مشکل پرینت گرفتن از فایل‌های PDF بپردازیم.

 

عدم شناسایی پرینتر در شبکه

راهکارهایی برای رفع مشکل عدم شناسایی پرینتر در شبکه

گاهی پرینت گرفتن از طریق شبکه، دردسرساز بوده و چاپگر به‌درستی کار نمی‌کند. دلیل این امر عدم شناسایی پرینتر در شبکه است. حل این مشکل چندان سخت نیست. در اینجا به بررسی راهکارهایی برای رفع مشکل عدم شناسایی پرینتر در شبکه خواهیم پرداخت.

 

۸ مشکل بزرگ پرینترها و چگونگی برطرف کردن آنها

پرینترها گاهی اوقات مشکلات عجیبی از خود نشان می‌دهند و آنقدر ما را کلافه می‌کنند که فکر می‌کنیم شاید بهتر است همین الان از پنجره اتاق به خیابان پرتشان کنیم.در این مقاله ۸ مورد از بزرگترین مشکل‌های پرینتر را فهرست کرده‌ایم. با پرینت فید همراه باشید.

 

[success]به امید آنکه این مطالب برای شما مفید باشد و از آنها نهایت استفاده را ببرید. در صورت داشتن هرگونه نظر و پیشنهاد می‌توانید در کامنت با ما در میان بگذارید.[/success]

post

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
post

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com