خرید کارتریج طرح پرینت فید از فروشگاه فالنیک | پرینت فید خرید کارتریج طرح پرینت فید از فروشگاه فالنیک | پرینت فید

راه اندازی فروشگاه کارتریج فالنیک

افزودن به لیست مطالعه
9 دسامبر 2021 | 37 بازدید 3 دقیقه تحریریه پرینت فید

خرید کارتریج اصل و طرح پرینت فید

مشتریان محترم سایت پرینت فید، به اطلاع می‌رساند خرید اینترنتی کارتریج از سایت پرینت‌فید از تاریخ ۱۴۰۰٫۰۹٫۰۱ غیر فعال شده است. با توجه به راه اندازی فروشگاه فالنیک، می‌توانید خرید کارتریج‌ اصل و طرح پرینت فید خود را از این به بعد از آدرس https://falnic.com/shop/cartridges انجام دهید.

در نظر داشته باشید اطلاعات فروشگاه پرینت فید به طور کامل در فروشگاه فالنیک در دسترس است.

در ادامه تعدادی از سوالات شما را در این زمینه خرید از فروشگاه کارتریج فالنیک پاسخ می‌دهیم و با امکانات بیشتری که در فروشگاه کارتریج فالنیک به شما عزیزان ارائه می‌دهد، آشنا می‌شویم. چنانچه سوال شما در این قسمت ثبت نشده است، می‌توانید در قسمت کامنت‌ها، موضوع را مطرح کنید تا کارشناسان ما به سوال شما پاسخ دهند.

کارتریج‌های پرینت فید را از کجا بخریم؟

برای خرید کارتریج‌های طرح پرینت فید، می‌توانید به فروشگاه کارتریج فالنیک یا سایت دیجی کالا مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

می‌توانید خرید کارتریج‌ اصل و طرح پرینت فید خود را از آدرس https://falnic.com/shop/cartridges انجام دهید.

برای اعتبارم در پرینت فید چه اتفاقی می‌افتد؟

کاربران سایت پرینت فید پس از خرید یا تکمیل اطاعات خود در پنل کاربری، اعتباری از سایت دریافت می‌کردند. این اعتبار در قسمت پنل کاربری ثبت شده است. در زمان خرید با انتخاب گزینه استفاده از اعتبار مبلغ فاکتور به میزان اعتبار شما کسر میشد. اما با انتقال فروشگاه پرینت فید به فالنیک چه امکان استفاده از اعتبارهای پرینت فید وجود دارد؟

به میزان اعتبار شما، یک پیامک حاوی کد تخفیف پیامک می‌شود. برای استفاده از کدتخفیف، پس از انتخاب کارتریج، کدتخفیف پیامک‌ شده را در قسمت مربوطه وارد کنید تا از مبلغ فاکتور به میزان کدتخفیف کسر می‌شود.

پنل کاربری پرینت فید
مبلغ درج شده در پنل کاربری به ریال است.

مزایای خرید کارتریج از فروشگاه فالنیک چیست؟

گارانتی کیفیت

تمامی کارتریج‌هایی که در فروشگاه فالنیک فروخته می‌شود، شامل گارانتی معتبر هستند. بسته به اینکه کارتریج انتخابی شما اصل باشد یا طرح، مدت زمان گارانتی متفاوت است. می‌توانید قبل از خرید، زمان گارانتی محصول را در صفحه مشخصات فنی مشاهده کنید.

تضمین سلامتی پرینتر

با توجه به اینکه در فروشگاه فالنیک، کارتریج‌های با کیفیت فروخته می‌شود، استفاده از این کارتریج‌ها باعث باطل شدن گارانتی پرینتر شما نمی‌شود. از طرفی چون کارتریج‌ها از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده، به ساختار پرینتر شما آسیبی نمی‌رساند.

با این حال اگر استفاده از کارتریج‌های فالنیک موجب بروز اشکال در پرینتر شما شود، ما هماهنگی لازم برای رفع ایراد پرینترتان را انجام می‌دهیم.

امکان بازگشت کارتریج در شش ماه

در صورتیکه بسته بندی کارتریج‌های خریداری شده از فالنیک طی شش ماه باز نشده باشد و جعبه آن سالم و نو باشد، تا شش ماه پس از خرید کارتریج امکان عودت کالا و دریافت وجه خرید وجود خواهد داشت.

مشخصات فنی دقیق

در فروشگاه فالنیک می‌توانید بر اساس مدل پرینتر یا مدل کارتریج، محصول دلخواه خود را خریداری کنید.

همچنین در فروشگاه کارتریج فالنیک اطلاعات محصولات به شکل دقیق مشخص شده است تا با مطالعه آنها بتوانید به راحتی محصول دلخواه خود را انتخاب کنید.

یافتن کارتریج دلخواه
برای پیدا کردن کارتریج دلخواه خود می‌توانید اسم کارتریج یا مدل پرینتر خود را در قسمت جستجوی بالای صفحه سرچ کنید.

تضمین اصالت کالا

محصولات عرضه شده در فروشگاه کارتریج فالنیک به دو گروه تقسیم می‌شوند:

  • کارتریج‌های اصل
  • کارتریج‌های باکیفیت طرح پرینت فید

کلیه کارتریج‌های اصل تحت ضمانت اصالت کالا قرار دارند و فالنیک اصالت آنها را تضمین می‌کند.

بدیهی است بر این اساس کلیه محصولات عرضه شده در این فروشگاه به غیر از کارتریج‌های طرح پرینت فید (که تحت ضمانت کیفیت قرار دارند) در صورت اثبات عدم اصالت، بدون قید و شرط توسط فالنیک جایگزین می‌شوند.

ارسال کالا در زمان دلخواه

در فروشگاه فالنیک، با توجه به محصول و محل سکونت هزینه ارسال کالا مشخص می‌شود. بسیاری از محصولات با هزینه رایگان در تهران ارسال می‌شوند ولی برای اطلاع از جزئیات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم صفحه شرایط ارسال و تحویل کالا را مطالعه کنید.

آیا امکان خرید حضوری از فروشگاه فالنیک وجود دارد؟

بله، در صورت تمایل به خرید حضوری می‌توانید به دفتر مرکزی شرکت فالنیک مراجعه کنید یا به صورت تلفنی با شماره ۸۳۶۳-۰۲۱ تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

آدرس فروشگاه فالنیک: آدرس تهران، میدان فردوسی، خیابان ایرانشهر جنوبی، پلاک ۱۶، طبقه ۵، واحد ۹

5/5 - (4 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (4 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com