جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت شب یلدا جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت شب یلدا

جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت شب یلدا

افزودن به لیست مطالعه
19 دسامبر 2018 | 826 بازدید 1 دقیقه Printfeed PR

تخفیف ویژه شب یلدا

به مناسبت شب یلدا، آچارباز و پرینت فید جشنواره مشترکی را با تخفیف ویژه برگزار می‌کند.

در این جشنواره که از ۲۹ آذر تا ۶ دی برگزار می‌شود، خدمات ویژه‌ای را برای تمامی مشتریان خود در نظرگرفته‌ایم. شما می‌توانید از تمامی خدمات آچارباز و پرینت فید را با تخفیف ۲۰۰۰۰ تومانی استفاده کنید.

کافیست کد تخفیف مورد نظر را از لینک زیر دریافت کرده و خدمات زیر را ارزان‌تر دریافت کنید:

[button color=”primary” title=”دریافت کد تخفیف” link=”https://a4baz.com/landing/yalda/”]

 

خدمات آچارباز در جشنواره شب یلدا:

آچارباز، سامانه اعزام تعمیرکار به محل؛ از تعمیر سرور و تجهیزات شبکه تا نصب نرم افزار، تعمیر لوازم خانگی و … را در محل مورد نظرتان انجام می‌دهد. فقط کافیست درخواست تعمیر خود را در سامانه آچارباز ثبت کرده و منتظر تماس کارشناس باشید. لازم است بدانید که تمامی سرویسکاران آچارباز، حرفه‌ای و از همه لحاظ تایید شده هستند.

تعمیرات موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز، آنتی‌ویروس و انواع نرم افزار آموزشی و بازی، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات، تعمیر پرینتر و جنرال سرویس لپ تاپ و پرینتر از جمله خدماتی است که در این جشنواره می‌توانید با کد تخفیف مخصوص آن، از آچارباز دریافت کنید. جهت اطلاع از سایر خدمات آچارباز به این لینک مراجعه کنید.

خدمات پرینت‌فید در جشنواره شب یلدا:

کلیه کارتریج‌های اصل و طرح با کیفیت را می توانید از فروشگاه اینترنتی پرینت فید با استفاده از کد تخفیف ۲۰۰۰۰ تومانی جشنواره شب یلدا خریداری کنید.
پرینت فید، فروشگاه اینترنتی کارتریج و مواد مصرفی است که کارتریج همه برندهای معتبر پرینتر را در خود دارد. همچنین علاوه بر کارتریج های اصل، شما می توانید کارتریج های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کنید.

پرینت فید یک موتور جستجوی قوی برای یافتن کارتریج‌های مناسب هر پرینتر است که تخفیف‌های جذابی به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛

به عنوان مثال: شما با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید خود را به صورت اعتبار در حساب کاربری خود دریافت می‌کنید که می‌توانید در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید. همچنین پرینت فید برای اولین خرید، ۱۵۰۰۰ تومان اعتبار هدیه به کاربران خود می‌دهد. پس شما علاوه بر ۲۰۰۰۰ تومان تخفیف، ۱۵۰۰۰ تومان اعتبار هدیه نیز دریافت می‌کنید. پس همین حالا خرید خود را شروع کنید.

جهت دریافت کلیه خدمات و ثبت درخواست خود، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

[button color=”primary” title=”جشنواره مشترک شب یلدای آچارباز و پرینت فید” link=”https://a4baz.com/landing/yalda/”]

 

5/5 - (1 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (1 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com