جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت روز دانش آموز جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت روز دانش آموز

جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت روز دانش آموز

افزودن به لیست مطالعه
4 نوامبر 2018 | 843 بازدید 2 دقیقه Printfeed PR

روز دانش آموز

به مناسب روز دانش‌آموز، پرینت فید و آچارباز جشنواره مشترکی از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ آبان برگزار می‌کنند.

در این جشنواره، خدمات و محصولات پرینت فید و آچارباز با تخفیف ۲۰۰۰۰ تومانی قابل استفاده هستند. شما با ورود به صفحه جشنواره و دریافت کد تخفیف، می‌توانید خدمات زیر را ارزان‌تر دریافت کنید:

خدمات پرینت فید در جشنواره روز دانش آموز:

در جشنواره روز دانش آموز، کلیه کارتریج‌های اصل و طرح با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی پرینت فید با استفاده از کد تخفیف ۲۰۰۰۰ تومانی خریداری کنید.

پرینت فید، فروشگاه اینترنتی کارتریج‌ و مواد مصرفی پرینتر است که کارتریج همه‌ی برندهای معتبر پرینتر را به فروش می‌رساند. در کنار کارتریج‌های اصل، می‌توانید کارتریج‌های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کنید.

پرینت فید علاوه بر تخفیف‌های جذابی که به شما می‌دهد؛ با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید را به صورت اعتبار در حساب کاربری خود دریافت می‌کنید که می‌توانید در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید.

خدمات آچارباز در جشنواره روز دانش آموز:

آچارباز سامانه‌ای جهت اعزام تعمیرکار به محل است و برای استفاده از خدمات آچارباز باید ابتدا درخواست خود را در سایت یا اپلیکیشن ثبت کنید تا کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس بگیرند. پس از هماهنگی‌های لازم، تعمیرکار متخصص، حرفه‌ای و متهعد به محل شما آمده و مشکل را رفع می‌کند.

در آچارباز خدماتی از قبیل تعمیرات موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز و آنتی‌ویروس، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات و تعمیر پرینتر در اختیار شما قرار داده شده و به جای اینکه کارهای فنی را خودتان انجام دهید، آن را به ما بسپارید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
4.7/5 - (3 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com