معرفی اپ/ چاپ آسان اسناد با اپلیکیشن Samsung Mobile Print معرفی اپ/ چاپ آسان اسناد با اپلیکیشن Samsung Mobile Print

معرفی اپ/ چاپ آسان اسناد با اپلیکیشن Samsung Mobile Print

افزودن به لیست مطالعه
8 اکتبر 2018 | 1.1K بازدید 2 دقیقه ندا ایزدی

این روزها پرینترهای جدیدی که وارد بازار می‌شوند، از تکنولوژی وایرلس و اتصال بی سیم بهره‌مند شده‌اند. به طوری که به راحتی می توانید بیشتر محتواهای خود را از قبیل عکس، ایمیل، صفحات وب و انواع فایل‌های متنی را از گوشی خود به پرینتر خود منتقل کرده و پرینت بگیرید. حال در این راستا، اپلیکیشن‌های مختلفی نیز وجود دارد که کار را برای شما بسیار آسان‌تر کرده اند. در مقالات پیشین راجع به اپلیکیشن پرینترهای اچ پی و اپلیکیشن پرینترهای کانن صحبت کردیم. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن پرینترهای سامسونگ می‌پردازیم. در ادامه با پرینت فید همراه باشید:

Samsung Mobile Print یکی از اپلیکیشن‌های پرکاربرد اندرویدی است که از طریق آن به راحتی می‌توانید اسناد خود را به پرینتر سامسونگ خود ارسال کرده و آنها را چاپ کنید.

از نکاتی که در هنگام کار با این اپلیکیشن باید بدانید این است که پرینتر و دستگاه اندرویدی هر دو باید به یک شبکه‌ی اینترنت متصل باشند.

پیشنهاد مطالعه

از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن Mobile Print این است که امکان اسکن کردن فایل‌ها با فرمت‌های مختلفی مانند JPG و فایل‌های Word و PDF را برای شما فراهم می‌کند.

این برنامه اسکن و ارسال را فقط در پرینترهای N/W پشتیبانی می‌کند و بیش‌ترین اندازه‌ی پرینت یا اسکن فقط به اندازه‌ای که مدیا از آن پشتیبانی می‌کند، بستگی دارد.

ویژگی‌های اپلیکیشن Samsung Mobile Print

  • انتخاب تصاویر متعدد
  • پشتیبانی از اندازه مختلف تصویردر یک صفحه
  • پرینت و ارسال اسناد به صورت فکس و ایمیل
  • پرینت صفحات وب و ….

 

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در پرینت فید
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا؛ تضمین بهترین قیمت و ۶ ما ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج
4.5/5 - (2 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
4.5/5 - (2 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com