پرینت فید در جشنواره وب و موبایل ایران پرینت فید در جشنواره وب و موبایل ایران

پرینت فید در جشنواره وب و موبایل ایران

افزودن به لیست مطالعه
29 ژانویه 2019 | 770 بازدید 3 دقیقه Printfeed PR

پرینت فید در جشنواره وب

جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، عرصه‌ای برای رقابت تنگاتنگ میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی است.

این جشنواره با حضور مدیران و کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی، استارتاپ‌ها، دانشجویان و علاقه‌مندان و فعالان وب و موبایل ایران در دو بخش داوری و مردمی برگزار می‌شود. در بخش داوری یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل با رای داوران به‌عنوان برترین سایت و نرم‌افزار موبایل معرفی خواهند شد و تندیس جشنواره به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

همچنین در بخش مردمی هم با درنظر گرفتن نظرات مردم، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می‌شود.

امسال یازدهمین دوره از جنشواره وب و موبایل ایران برگزار می‌شود.

پرینت فید در جشنواره وب مفتخر است که در جمع ۵ سایت برتر، در شاخه فروشگاههای تخصصی لوازم خانگی و دیجیتال به مرحله نهایی صعود کند.

 این خبر مسرت‌بخش را به تیم پرینت فید و مشتریان عزیز آن تبریک عرض می‌کنیم. این اتفاق می‌تواند نویدبخش موفقیت‌های بیشتر برای این سایت محبوب باشد.

در مرحله اول جشنواره، ۱۹۵۶۷ وب‌سایت در گروه‌های مختلف شرکت کرده که بعد از رای‌گیری توسط داوران و اعلام نظرات مردمی، ۵۴ گروه به مرحله بعد صعود کردند.

در مرحله دوم هم داوران باید به وب‌سایت‌ها رای دهند تا در نهایت از هر گروه، یک وب‌سایت، موفق به کسب تندیس جایزه شود. در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه نیز نتایج جشنواره طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

پرینت فید، فروشگاه اینترنتی کارتریج و مواد مصرفی است که کارتریج همه برندهای معتبر پرینتر را در خود دارد. همچنین علاوه بر کارتریج‌های اصل، شما می‌توانید کارتریج‌های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کنید.

پرینت فید یک موتور جستجوی قوی برای یافتن کارتریج‌های مناسب هر پرینتر است که تخفیف‌های جذابی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (2 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com