معرفی اپ/ با HP ePrint از دنیای خود پرینت بگیرید معرفی اپ/ با HP ePrint از دنیای خود پرینت بگیرید

معرفی اپ/ با HP ePrint از دنیای خود پرینت بگیرید

افزودن به لیست مطالعه
22 نوامبر 2017 | 4.6K بازدید ندا ایزدی

اپلیکیشن HP ePrint یکی از برنامه های کاربردی و پرطرفدار کاربران پرینترهای اچ پی است که از طریق آن به راحتی می‌توانید در هر جایی که هستید، عکس‌ها و فایل‌های مورد نظر خود را از طریق گوشی یا تبلت پرینت بگیرید. به عنوان مثال می‌توانید مستندات جلسه‌ای که در پیش دارید را در مسیر، برای پرینترتان بفرستید تا وقتی به محل کار رسیدید فقط آن‌ها را از روی پرینتر بردارید. به همین راحتی! حال در ادامه مقاله شما را با اپلیکیشن HP ePrint آشنا می‌کنیم. با پرینت فید همراه باشید:

پس از نصب برنامه  ابتدا باید ایمیل خود را وارد کرده و از طریق کدی که به ایمیل ارسال می‌‌شود، برنامه را فعال کنید. این برنامه از همه‌ی پرینترهای HP قابل اتصال به اینترنت مانند HP Officejet و HP LaserJet و HP Photosmart و HP Deskjet و HP Envy پشتیبانی می‌کند.

برای استفاده از این برنامه لازم است web-connected HP ePrint printer را همگام‌سازی با برنامه کنید و یا پرینتر شما به طور مستقل به Wifi متصل شود. از ویژگی‌های خوب این برنامه امکان پرینت عکس، فایل PDF، صفحه‌ی وب و Microsoft Office documents  است.

پیشنهاد مطالعه

۱-  به راحتی می‌‎توانید از راه دور یا با Wi-Fi به پرینترتان دستور چاپ ارسال کنید.

۲- متن‌ها (مستندات)، عکس‌ها، محتواهای وب و هر محتوای دیگری که در اپلیکیشن‌های دیگر دارید را به راحتی می‌توانید با زدن دکمه به اشتراک گذاری تلفن همراهتان و انتخاب اپلیکیشن HP ePrint، برای پرینتر مورد نظرتان ارسال کنید.

با HP ePrint از دنیای خود پرینت بگیرید

 ۳- می‌توانید محتواهای موردنظرتان را از سیستم‌های ابری (cloud) که استفاده می‌کنید، فراخوانی و با این اپلیکیشن پرینت بگیرید.

با HP ePrint از دنیای خود پرینت بگیرید

۴- می‌توانید تصاویر ارسالی برای پرینت را می‌توانید ویرایش کنید. (برش بزنید، اندازه‌اش را تغییر دهید، جابه جا کنید، بچرخانید و …).

با HP ePrint از دنیای خود پرینت بگیرید

همچنین می‌‌توانید برای دانلود HP ePrint از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در پرینت فید
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا؛ تضمین بهترین قیمت و ۶ ما ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج
5/5 - (2 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (2 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com