چند واقعیت از تونر و جوهر کارتریج پرینتر که باید بدانید | وبلاگ پرینت فید چند واقعیت از تونر و جوهر کارتریج پرینتر که باید بدانید | وبلاگ پرینت فید

نکاتی درمورد کارتریج ها که شاید ندانید

افزودن به لیست مطالعه
6 اکتبر 2019 | 1.1K بازدید 4 دقیقه زهرا چگینی

کارتریج پرینترهای جوهری و لیزری

آیا تا به حال درمورد کارتریج پرینترهای جوهری و لیزری و نحوه عملکرد جوهر و یا تونر پرینتر خود توجه کرده‌اید که به درستی در جایگاه خود کار کنند؟

واقعیت‌هایی درمورد جوهر و تونر پرینتر وجود دارد که شاید از آنها بی‌خبر باشید. در این بحث به بررسی چند واقعیت از تونر و جوهر کارتریج پرینتر خواهیم پرداخت.

پیغام پر و یا خالی بودن کارتریج :

گاهی در حین استفاده از پرینتر، با پیغام اتمام کارتریج مواجه می‌شوید. اما شاید هنوز کارتریج تمام نشده باشد. در واقع این یک پیغام اولیه و یا همان هشدار است که شما را برای زمانی که کارتریج تمام می‌شود، آماده می‌کند. درصورت تمام شدن تونر و یا جوهر کارتریج، اگر با پرینتر کار کنید، آسیب جدی به دستگاه وارد می‌شود.

پیشنهاد مطالعه

در واقع دلیل اصلی نمایش این پیغام، آن هم زودتر از موعد، همین امر است. اغلب کاربران پرینتر با دیدن پیغام اتمام کارتریج، اقدام به تعویض آن می‌کنند که این کار از نظر اقتصادی به صرفه نیست. اما گاهی با بررسی چند نکته می‌توانید میزان جوهر پرینتر خود را بررسی کنید. در بحث چگونه میزان جوهر پرینتر را بررسی کنیم؟ چند راه برای بررسی میزان کارتریج بیان شده است.

کارتریج پرینترهای جوهری و لیزری

در پرینترها از تمام رنگ‌ها استفاده نمی‌شود:

در بیشتر کارتریج‌های رنگی، بیشتر از ۳ رنگ برای چاپ تصویر استفاده می‌شود، که در اغلب موارد این رنگ‌ها، زرد، فیروزه‌ای و ارغوانی هستند. زمانی که از کارتریج رنگی برای چاپ استفاده می‌کنید و می‌خواهید یک صفحه با متن‌های مشکی چاپ کنید، متنی که چاپ می‌شود، در واقع سیاه واقعی نیست و قهوه‌ای تیره بنظر می‌رسد.

در چاپ رنگی از جوهر بیشتری برای چاپ استفاده می‌شود. همیشه در هنگام استفاده از پرینترهایی که دو کارتریج دارند، از نوع کارتریجی که استفاده می‌شود اطمینان حاصل کنید و بررسی کنید که آیا کارتریج رنگی در حال استفاده است و یا نوع مشکی.

کارتریج پرینترهای جوهری و لیزری

برخی از جوهرهای پرینتر خوردنی هستند:

امروزه برخی از جوهرهایی که در بازار موجود هستند، خوردنی هستند و برای مصارف خاص تولید شده‌اند. برای مثال برخی از شرکت‌ها برای چاپ تصاویر و پیغام‌ها روی کیک‌های تولد از جوهرهای خوراکی استفاده می‌کنند. به همین دلیل برخی از رستوران‌های خلاق از جوهرهای خوراکی برای چاپ منوهایی که دارند استفاده می‌کنند و نمونه‌های غذا را روی آنها چاپ می‌کنند.

شما قادر هستید جوهرهای خوردنی را در اکثر مدل‌های چاپگر بیابید. این جوهرها دارای تنوع بالایی در رنگ و طعم هستند.

کارتریج پرینترهای جوهری و لیزری

جوهر پرینترهای جوهری بسیار با ارزش هستند:

شاید این جمله کمی عجیب باشد، اما جوهر پرینترهای جوهری، از باارزش‌ترین مایعات روی کره زمین است. درواقع دلیل اصلی این امر که برای چاپ از مقدار کمی جوهر استفاده می‌شود، مقرون به صرفه بودن آن نیست. در حقیقت جوهر پرینتر جوهری مایعی بسیار گران است.

کارتریج پرینترهای جوهری و لیزری

کارتریج‌ها قابل بازیافت هستند :

وقتی شما از کارتریج‌های قابل شارژ برای چاپ استفاده می‌کنید، کمک بزرگی به جلوگیری از تولید زباله و همچنین مدیریت هزینه‌ها کرده‌اید. پس در انتخاب کارتریج تمام دقت خود را داشته باشید که در هزینه‌های بعدی صرفه‌جویی شود.

تمام کارتریج‌هایی که در فروشگاه پرینت فید به فروش می‌رسند از نظر کیفیت قابل تاییدند و همگی دارای ۶ ماه گارانتی هستند. کارتریج‌های اصل و کارتریج‌های طرح فابریک پرینت فید هیچ آسیبی به دستگاه شما وارد نکرده و کمک می‌کنند تا صفحات باکیفیتی چاپ کنید.

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در پرینت فید
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا؛ تضمین بهترین قیمت و ۶ ما ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (1 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com