کارتریج های اصلی انتخابی هوشمندانه کارتریج های اصلی انتخابی هوشمندانه

کارتریج های اصلی انتخابی هوشمندانه

افزودن به لیست مطالعه
1 جولای 2018 | 2.5K بازدید 2 دقیقه تحریریه پرینت فید

کارتریج های اصلی

کارتریج‌ها بخش مهم و تاثیرگذار در کارایی و عملکرد پرینترها هستند، در واقع انتخاب کارتریج اصلی و سازگار با پرینترتان در عملکرد پرینتر و کیفیت چاپ رابطه مستقیم دارد.
کارتریج‌های اصلی اچ پی با سازگاری کامل با پرینتر شما، کیفیت و عملکرد بهتری در چاپ را ارائه می‌دهد. کارتریج‌های اصلی دارای ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های منحصربفردی هستند که عملکرد آن‌ها را بهینه کرده است، در زیر برخی از این ویژگی‌ها را بیان می‌کنیم:

چاپ بیشتر، کارایی بالاتر و امنیت با تکنولوژی JetIntelligence

ساخت کارتریج‌های اصلی اچ پی با تکنولوژی JetIntelligence؛ مخصوصاً طراحی شده تا سرعت چاپ پرینتر شما را بالاتر ببرد و تا ۳۳ درصد میزان چاپ را افزایش دهد.

قابلیت اطمینان بالا (خرابی کمتر)

بیشتر کارتریج‌های تقلبی پس از شارژ مجدد در حین کار خراب می‌شوند و هزینه و وقت شما را هدر می‌دهند، اما کارتریج‌های اصلی در تمام مدت طول عمر خود به خوبی کار می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه

عملکرد موثر (ضایعات کمتر)

کارتریج‌های اصلی اچ پی با عملکرد بهینه خود، چاپ‌های مجدد را در کسب و کارتان کاهش می‌دهند و بنابراین ضایعات کاغذ، جوهر و انرژی کاهش پیدا می‌کند.

کیفیت استثنایی

کارتریج‌های اصلی اچ پی که در ساخت آن از بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید استفاده شده است؛ کیفیت بالایی در چاپ را به شما می‌دهند.

هر تعداد که می‌خواهید پرینت بگیرید

استفاده از کارتریج‌‎های اصلی به میزان قابل توجهی خرابی را کاهش می‌دهد و تمام اوقات پرینت‌های بهتری ارائه می‌دهند.

البته ناگفته نماند که کارتریج‌های طرح موجود، از نظر قیمت پایین‌تر از کارتریج‌های اصل هستند اما از نظر کیفیت و ظرفیت چاپ کاملا با کارتریج‌های اصلی برابری می‌کند و اسناد شما را بهترین کیفیت چاپ می‌کنند. جدول زیر مقایسه‌ای از کارتریج‌های طرح و اصل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کارتریج های اصلی

شما می‌توانید جهت خرید انواع کارتریج اصل و طرح، به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا و ۶ ما ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج
4.5/5 - (2 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
4.5/5 - (2 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com