چگونه درایور سازگار با پرینتر را انتخاب کنیم؟ چگونه درایور سازگار با پرینتر را انتخاب کنیم؟

چگونه درایور سازگار با پرینتر را انتخاب کنیم؟

افزودن به لیست مطالعه
11 آگوست 2019 | 1.1K بازدید 4 دقیقه زهرا چگینی

درایور سازگار با پرینتر

زمانی که پرینتر جدیدی خریداری می‌کنید و یا دستگاهی جدید به کامپیوترتان متصل می‌کنید، اولین چیزی که نیاز دارید، درایور سازگار با پرینتر و حتی دستگاهتان است. اما نیافتن درایور سازگار با دستگاه می‌تواند دردسرساز باشد.

راه‌های زیادی برای رفع مشکلات پرینتر وجود دارد که می‌توان با نصب درایور درست، آنها را برطرف کرد.

دفترچه راهنمای دستگاه را با دقت مطالعه کنید.

گاهی مشکلات پیچیده‌‌ای که در حین کار با پرینتر ایجاد می‌شوند، با یک درایور که به‌درستی انتخاب شده‌است قابل حل هستند. درایوری که روی دستگاه نصب می‌شود هم باید طبق آخرین بروزرسانی باشد. اغلب، آخرین نسخه‌های درایورها تست شده هستند و بدون مشکل روی سیستم نصب خواهند شد.

اگرچه تمامی شرکت‌های تولید کننده این اطمینان را می‌دهند که، مشتریانشان به‌راحتی قادرند به درایورهایی که نیاز دارند دست یابند. آنها معتقدند یک انتخاب اشتباه می‌تواند شما را به حد زیادی گیج و کلافه کند. پس، یک قدم به عقب بروید و بار دیگر با دقت بیشتری، دفترچه راهنمای پرینتر را مطالعه کنید. فراموش نکنید که در صورت کارآمد نبودن دفترچه و برطرف نشدن سوالاتتان، راهنماهای دیگر را هم مطالعه کنید، شاید لینکی که شما انتخاب کرده‌اید هدف نهایی نباشد.

پیشنهاد مطالعه

صفحات پشتیبانی پرینتر را بررسی کنید.

اگر طبق روش‌هایی که گفته شده قادر به یافتن لینک موردنظر برای دانلود نبودید، به صفحات پشتیبانی که سایت تولید کننده در اختیارتان می‌گذارد مراجعه کنید. اکثر تولیدکنندگان پرینتر شامل برادر، کانن، Epson و اچ پی، در صفحات اصلی سایت، بخش‌هایی برای دانلود درایورهای پرینتر را در اختیار شما قرار می‌دهند.

درایورهایی که در این صفحات موجود است، شامل آخرین نسخه هستند و شما با خیالی آسوده قادر به نصب آنها هستید.

از روشی مناسب برای جستجو استفاده کنید.

گاهی ممکن است درایوری که مدنظرتان است را در لیست محصولات سایت تولیدکننده نیابید. در بیشتر مواقع این مشکل به‌دلیل روش جستجوی شما است. اگر برای جستجوی محصولی که مدنظر دارید از روش و عناوین درستی استفاده نکنید، به‌طور قطع به نتیجه دلخواه دست نخواهید یافت. پس، استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای جسجوی یک محصول، تاثیر زیادی در کسب نتیجه مطلوب دارد. پس در هنگام جستجوی یک درایور خاص، به برند، نام محصول، مدل و سیستم عامل آن توجه کنید تا نتیجه‌ای که حاصل می‌شود، مورد تایید باشد.

درصورتی هم برای جستجوی درایور به نتیجه مطلوب نرسیدید، با شرکت‌هایی که خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهند تماس بگیرید و یا از یک سرویسکار متخصص بخواهید که برای نصب درایور مناسب برای پرینتر شما به محلتان بیاید.

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در پرینت فید
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا؛ تضمین بهترین قیمت و ۶ ما ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج

منبع:
howtofixprinterissues.com

5/5 - (2 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (2 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com