نگاهی کوتاه به پرینت فید در سال ۹۷ نگاهی کوتاه به پرینت فید در سال ۹۷

نگاهی کوتاه به پرینت فید در سال ۹۷

افزودن به لیست مطالعه
7 مارس 2019 | 714 بازدید 2 دقیقه Printfeed PR

پرینت فید بزرگترین فروشگاه اینترنتی کارتریج و مواد مصرفی است که فعالیت خود را از شهریور ماه ۹۵ به طور رسمی آغاز کرد.

پرینت فید راهی تازه برای انتخاب کارتریج مناسب پرینتر شماست و بهترین کیفیت چاپ با کمترین هزینه را برای شما ممکن می کند.

از مزایای این فروشگاه اینترنتی، می‌توان به اعتبار هدیه خرید اول، اعتبار هدیه خرید بعدی، تضمین بهترین قیمت، گارانتی بی‌نظیر ۶ ماهه، ارسال رایگان یک روزه و خرید سازمانی اشاره کرد.

پرینت فید در ابتدا با کارتریج‌های برندهای اچ پی و کانن به فروش اینترنتی پرداخت. سپس همزمان با استقبال و درخواست مشتریان خود، کارتریج‌های دیگری همچون، برادر، سامسونگ، اپسون و پاناسونیک را به سبد محصولات خود اضافه کرد.

در سال ۹۷ نیز دو برند توشیبا و کونیکا به سبد محصولات پرینت فید اضافه شد. همچنین در کنار آن می‌توان به اضافه شدن ۱۶۰ کارتریج جدید اشاره کرد. در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ کارتریج در پرینت فید موجود بوده که حدود ۷۰۰ کارتریج با قیمت مناسب در حال فروش هستند. با این حال پرینت فید جزو کامل‌ترین فروشگاه‌های آنلاین فروش مواد مصرفی به شمار می‌آید.

گفتنیست در این بین، فروش کاغذ نیز در میان محصولات پرینت فید قرار گرفت.

خرید انواع کارتریج لیزری و جوهری پرینتر در پرینت فید
جهت خرید انواع کارتریج لیزری و جوهری با کیفیت، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پرینت فید مراجعه کنید. پرینت‌فید با بیش از ۵۰۰ مدل کارتریج اصل و طرح با کیفیت بالا؛ با تضمین بهترین قیمت و اعطای اعتبار خرید، تجربه‌ای لذتبخش برای شما خلق می‌کند. همین حالا خرید کنید.
خرید کارتریج

تغییرات جدید در طراحی صفحات

به منظور بهبود تجربه مشتریان در کار با وبسایت پرینت فید، تغییرات جدیدی در طراحی صفحات مختلف، همچون صفحه پرداخت انجام شد تا مشتریان به راحتی بتوانند، کارتریج خود را خریداری کنند.

کسب نماد دوستاره الکترونیکی

از دیگر رویدادهایی که در سال ۹۷ در پرینت فید مورد توجه واقع شد، کسب نماد دوستاره الکترونیکی است. تا پیش از این پرینت فید از نماد یک ستاره بهره می‌برد. این نماد زمانی دریافت می شود که وبسایت گواهینامه SSL خود را دریافت کند. این امر باعث می‌‌شود که کاربران به راحتی و با امنیت خاطر بتوانند از فروشگاه اینترنتی خریدی امن را تجربه کنند.

پرینت فید در جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، عرصه‌ای برای رقابت تنگاتنگ میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی است.

پرینت فید مفتخر بود که در یازدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران، جزو ۵ وبسایت برتر در شاخه فروشگاه‌های تخصصی لوازم خانگی و دیجیتال قرار بگیرد.

پرینت فید در اینستاگرام

صفحه رسمی پرینت  فید در اینستاگرام با شیوه جدید، فعالیت خود را در بهمن ماه ۹۷ آغاز کرد و هر روز بهترین کارتریج‌های پر فروش خود را معرفی می‌کند. برای با خبر شدن از اخبار جدید و  تخفیف‌های گسترده می‌توانید این پیج را دنبال کنید.

 

post

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
post

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com