چه پرینتری برای کسب و کار خود نیاز دارید؟ چه پرینتری برای کسب و کار خود نیاز دارید؟

چه پرینتری برای کسب و کار خود نیاز دارید؟

افزودن به لیست مطالعه
10 دسامبر 2018 | 1.2K بازدید 2 دقیقه زهرا چگینی

از گذشته تا کنون لوازم اداری متنوعی تولید شده‌اند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. از کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن، فکس و پرینتر گرفته تا سایر لوازمی که در سال‌های اخیر به لیست نیازهای شما افزوده شده‌اند. تنها بحث مهمی که قابل توجه خواهد بود، انتخاب یک محصول مناسب با کسب و کارتان است.

در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که پرینتری مناسب برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

نحوه‌ی عملکرد دستگاه‌های جدید نسبت به گذشته تغییر چندانی نداشته، فقط تکنولوژی‌های جدیدی به آن اضافه شده‌اند. این تغییرات شامل افزایش کیفیت چشم‌گیر دستگاه و نحوه‌ی استفاده از آن است. در گذشته برای استفاده از پرینتر باید آن را به کامپیوتر و یا لپ تاپ وصل می‌کردید، ولی امروزه با استفاده از موبایل و یا اتصال بی‌سیم قادر به پرینت گرفتن از فایل‌های خود هستید. در ادامه به بررسی راهنمای انتخاب و نحوه‌ی استفاده از این ابزار جدید خواهیم پرداخت.

پیشنهاد مطالعه

قبل از هرچیز باید کسب وکار خود را بشناسید. شما برای محل کار خود به پرینتر نیاز دارید و یا برای منزل؟ دستگاهی که برای خانه خریداری می‌شود مناسب برای یک شرکت بزرگ نخواهد بود و بالعکس.

 

کاربرانی که به پرینتر نیز دارند به سه دسته تقسیم می‌شوند. کاربران خانگی، دفاتر و شرکت‌های کوچک و شرکت‌های بزرگ.

هر کدام از این کاربران یک پرینتر خاص را نیاز داشته و باید براساس نیاز و بودجه‌ای که مدنظر دارند، خرید خود را انجام دهند. توجه به این نکات که به پرینتر رنگی نیاز دارید و یا سیاه و سفید، چاپگر شما دارای کارت حافظه داخلی باشد یا خیر و رزولوشن چاپگر شما چقدر است هم قابل اهمیت هستند.

دستگاهی که انتخاب می‌کنید باید از نظر پوشش خدمات پس از فروش از جمله تامین کارتریج مناسب نیز همیشه در دسترس باشد.

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در پرینت فید
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا و ۶ ماه ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج

برخی هم نیاز به چند دستگاه دارند که برای آن‌ها پرینترهای چندکاره پیشنهاد می‌شود تا در هزینه هم صرفه‌جویی کرده باشند.

دو نوع پرینتر داریم، جوهرافشان و لیزری. این دو نوع تفاوت بسیار چشم‌گیری از نظر قیمت دارند. با وجود اینکه نوع لیزری این روزها بسیار مورد استقبال و توجه بوده، ولی بهتر است قبل از خرید دست نگه‌دارید و ابتدا سطح نیازمندی خود را بسنجید.

در صورتی که شناخت کافی از انواع چاپگر ندارید، بهتر است با مشاوران ما در فالنیک مشورت کنید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

در زمان‌های گذشته تنها راه استفاده از پرینتر؛ اتصال آن به کامپیوتر بود. ولی امروزه با وجود تکنولوژی‌های جدید شما با گوشی موبایل خود و به‌راحتی قادر هستید به پرینتر متصل شوید و هر فایلی که مدنظر دارید را پرینت بگیرید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، نرم‌افزارهای مربوطه است که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در نهایت نکته‌ای که باید به آن توجه شود مدیریت کاغذ است. تعداد کاغذهایی که در پرینتر جای می‌گیرد، محفظه‌های جداگانه برای سایزهای متنوع کاغذ و کاغذ عکس از دیگر ویژگی‌های یک پرینتر است که باید به آن توجه شود.

در اینجا به بررسی مختصری در مورد انتخاب یک پرینتر مناسب با کسب‌وکارتان پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انتخاب یک پرینتر و یا چاپگر مناسب می‌توانید به مقاله‌ی راهنمای انتخاب پرینتر در مجله فالنیک مراجعه کنید.

در صورتی که شناخت کافی از انواع چاپگر ندارید، بهتر است با مشاوران ما در فالنیک مشورت کنید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
4.5/5 - (2 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com