تغییر اتصال کابلی پرینتر به نوع وایرلس تغییر اتصال کابلی پرینتر به نوع وایرلس

تغییر اتصال کابلی پرینتر به نوع وایرلس

افزودن به لیست مطالعه
25 فوریه 2019 | 1.1K بازدید 8 دقیقه زهرا چگینی

تغییر اتصال کابلی پرینتر به نوع وایرلس

۱- تغییر نوع اتصال پرینتر در کامپیوترهای ویندوزی با استفاده از نرم افزار HP Smart app

در قسمت جستجوی ویندوز نام پرینتر موردنظر را وارد کرده و روی آن کلیک کنید. در تب Tools یا Utilities، روی گزینه Printer Setup & Software یا Device Setup & Software کلیک کرده و در پنجره‌ای که باز می‌شود، گزینه Convert a USB connected printer to wireless را انتخاب کنید.

تیک Yes, access the computer or router را بزنید و با Next به صفحه بعدی بروید. در صفحه Network Setup باید پسورد وایرلس را وارد کنید و به سوال Do you want to connect and store these setting on your device? پاسخ Yes بدهید. با Next به مرحله بعدی بروید. در صفحه جدید زمان دهید تا نوار سبز رنگ پر شود. در این مرحله ابتدا شبکه شما جستجو شده و نصب می‌شود.

در صفحه جدید از شما می‌خواهد که اتصال کابل USB را قطع کنید. و با Next به مرحله بعدی بروید. در نهایت با زدن Finish کار خاتمه می‌یابد.

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در پرینت فید
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا و ۶ ماه ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج

۲- تغییر نوع اتصال پرینتر در کامپیوترهای مک

اگر پرینتر شما دارای نمایشگر LCD است، روی گزینه Setup و Network یا منوی Wireless تب کنید و Wireless Setup Wizard را انتخاب کنید. حال دستوراتی که روی صفحه مشاهده می‌کنید را برای اتصال با پرینتر دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه

در صورتی هم که پرینتر شما نمایشگر ندارد:

دکمه وایرلس روی آن را بفشارید. اگر لامپ وایرلس روشن شد که پرینتر به شبکه متصل است، اگر چراغ روشن نشد و در حالت چشمک زن ماند، پرینتر را به روتر وایرلس نزدیک‌تر کنید. دکمه WPS روی روتر را روشن کنید و منتظر بمانید تا چراغ وایرلس پرینتر روشن شود.

در قسمت جستجوی کامپیوتر مک گزینه‌ی Printers & Scanners را وارد کنید و وارد این صفحه شوید. در صفحه باز شده روی پرینتر خود کلیک و Options & Supplies را انتخاب کنید. در مرحله بعد تب Utility را انتخاب و روی Open Printer utility کلیک کنید.

در صفحه تنظیمات کلی، گزینه Wireless Setup را کلیک و در مرحله بعدی هم Yes, keep these setting را تیک دار کنید. با Continue به مرحله بعدی بروید.

کابلی که پرینتر را به کامپیوتر متصل کرده جدا کنید و در صفحه تنظیمات Printers & Scanners، پرینتری که کابل آن را جدا کرده‌اید را حذف و با زدن علامت +، پرینتر موردنظر را اضافه کنید.

حال پرینتر شما از طریق کامپیوتر مک به شبکه متصل است.

در صورتی که در روند تغییر اتصالات پرینتر خود دچار هرگونه مشکل شدید، این کار را به تعمیرکاران متخصص بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (1 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com