تست کیفیت چاپ پرینتر با گوگل تست کیفیت چاپ پرینتر با گوگل

تست کیفیت چاپ پرینتر با گوگل

افزودن به لیست مطالعه
2 سپتامبر 2018 | 3.9K بازدید 1 دقیقه علیرضا بشیرنژاد

تست کیفیت چاپ پرینتر با گوگل

گاهی ممکن است بخواهید کیفیت چاپ کارتریج و یا دستگاه خود را آزمایش کنید، تقریبا در تمام پرینترها تستی به صورت پیشفرض در نرم افزار و یا سخت افزار وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا پرینتر را به راحتی تست کتید. اما پیدا کردن این بخش در بعضی از پرینترها بسیار سخت و زمان‌بر است و حتی در بعضی مواقع ممکن است به اشتباه تنظیمات دستگاه را تغییر دهید و مشکلاتی در پرینتر ایجاد شود.

این روش بر روی هر پرینتری جواب می‌دهد و کیفت چاپ را مشخص می‌کند

در این مواقع به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ چاپ صفحه اول گوگل بروید، لوگوی گوگل دارای رنگ‌هایی است که کیفیت کارتریج‌های رنگی  را به چالش می‌کشد، همچنین در این صفحه قسمت‌هایی به رنگ مشکی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید کیفیت کارتریج مشکی و دستگاه‌های سیاه و سفید را تست کنید. گفتنیست بیشتر قسمت‌های این صفحه به رنگ سفید است و با استفاده از آن برای تست در مصرف کارتریج صرفه‌جویی کرده‌اید.

اما چگونه صفحه اول گوگل را چاپ کنیم؟

برای انجام این تست ابتدا باید آدرس www.google.com را در مرورگر خود جست‌وجو کنید. حال کلید CTRL+P را نگه دارید. سپس کادری باز می‌شود، که گزینه‌ای به اسم print در آن وجود دارد پس از انتخاب آن صفحه پرینت می‌شود.

شما چه روش دیگری برای تست پرینتر پیشنهاد می‌کنید؟

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در پرینت فید
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا؛ تضمین بهترین قیمت و ۶ ما ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج

منبع: زومیت

5/5 - (2 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (2 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com