رفع پیغام Insufficient Memory در پرینترهای PostScript رفع پیغام Insufficient Memory در پرینترهای PostScript

رفع پیغام Insufficient Memory در پرینترهای PostScript

افزودن به لیست مطالعه
16 جولای 2019 | 1.5K بازدید 4 دقیقه زهرا چگینی

رفع پیغام Insufficient Memory

رفع مشکلات پرینتر در ویندوز، کاری بسیار آسان است، به خصوص که برای برخی از پیغام‌های خطا، نیازی به حضور تعمیرکار نیست. اما اگر شما قصد پرینت گرفتن با پرینتر‌هایی که قابلیت PostScript دارند را دارید و با پیغام خطای Insufficient Memory مواجه شدید، راه‌حل‌هایی برای رفع آن وجود خواهد داشت.

Memory در زمانی که حافظه محدودی برای پرینت گرفتن دارید نمایش داده می‌شود.

در صورتی که دستور چاپ ارسالی برای پرینتر، فضای زیادی را نیاز داشته باشد، آن زمان است که با این پیغام مواجه خواهید شد. در این صورت عملیات پرینت شما به شکست خورده و به اتمام نخواهد رسید. برای مثال، اگر سند چاپی شما دارای فونت TrueType باشد، شاید حافظه چاپگر آنقدر کافی نباشد که بتواند از این فونت استفاده کند. در این شرایط چاپگر تلاش می‌کند تا کمی فضا برای قلم تخصیص دهد، اما در نهایت قادر به این کار نبوده و شما با پیغام خطا روبرو خواهد شد.

برای رفع این پیغام، ابتدا باید حافظه دستگاه را افزایش دهید. برای اینکه بدانید چطور حافظه دستگاه را افزایش دهید، به دفترچه‌ی راهنمایی که در هنگام خرید با دستگاه به شما تحویل داده می‌شود، مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه

راهکارهایی برای رفع پیغام خطای Insufficient Memory در پرینتر

برای این کار شما باید تنظیمات پرینتر را به گونه‌ای که مراحل به سرعت جلو رفته و با خطا روبرو نشوید، انجام دهید. پس باید گزینه TrueType Font Download را طبق مراحل زیر تنظیم کنید.

۱- با اکانت Admin به ویندوز کامپیوتر وارد شوید.

۲- از طریق گزینه Start، بخش Control Panel را اجرا کرده و در صفحه‌ای که باز می‌شود، Devices and Printers یا Printers and Faxes را انتخاب کنید.

رفع پیغام Insufficient Memory

۳- روی پرینتری که قابلیت PostScript دارد، کلیک راست کرده و گزینه Printing Preferences را بزنید.

رفع پیغام Insufficient Memory

۴- در صفحه جدید تب Layout را باز کرده و گزینه Advanced را انتخاب کنید.

رفع پیغام Insufficient Memory

۵- روی گزینه PostScript Options دوبار کلیک کرده و در گزینه Font Download، که روی حالت Automatic تنظیم است، حالت Bitmap و یا Outline را انتخاب کنید.

رفع پیغام Insufficient Memory

۶- با OK تغییرات را ذخیره کنید.

با انجام روش‌های بالا امید است که بتوانید پیغام Insufficient Memory را برطرف کنید تا دیگر در حین پرینت گرفتن با آن روبرو نشوید. در غیر اینصورت از کارشناسان آچارباز کمک بگیرید.

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در پرینت فید
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا؛ تضمین بهترین قیمت و ۶ ما ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج

منبع:
howtofixprinterissues.com

5/5 - (3 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (3 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com