رفع مشکل ظاهر نشدن گزینه Adobe PDF در کامپیوتر رفع مشکل ظاهر نشدن گزینه Adobe PDF در کامپیوتر

رفع مشکل ظاهر نشدن گزینه Adobe PDF در کامپیوتر

افزودن به لیست مطالعه
2 جولای 2019 | 6.5K بازدید 2 دقیقه زهرا چگینی

ظاهر نشدن گزینه Adobe PDF در کامپیوتر

در این بحث قصد داریم در رابطه با مشکل عدم نمایش گزینه Adobe PDF در بین لیست پرینترهایی که به کامپیوتر متصل هستند صحبت کنیم.

اغلب کاربران کامپیوتر، برای تبدیل فایل Word به PDF از قابلیت‌هایی که نرم افزار Adobe Acrobat در اختیارشان قرار می‌دهد استفاده می‌کنند. این قابلیت Adobe Acrobat، کاربران را قادر می‌سازد تا اسناد را با سرعت بالا در بین کاربران و مشتریان خود توزیع کنند.

با این حال گاهی ممکن است کاربران گزینه Adobe PDF را در بین پرینترهای متصل به کامپیوترشان مشاهده نکنند. برای رفع این مشکل چند گام ساده را باید طی کنید که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

پیشنهاد مطالعه

Adobe Acrobat را دوباره نصب کنید.

  • نرم افزار Adobe Acrobat را در کامپیوتر اجرا کنید و از طریق گزینه Help در نوار ابزار، از بین لیستی از گزینه‌هایی که پیش رو دارید، Repair Acrobat Installation را انتخاب کنید. حال کمی صبر کنید تا فرآیند نصب Adobe طی شود. در این مرحله بررسی کنید که آیا مشکل پرینتر حل شده یا خیر، در غیر اینصورت باید مراحل بعدی را پیش بگیرید.

  • در ویندوز کامپیوتر به سراغ Control Panel رفته و آن را اجرا کنید. در لیستی که ظاهر می‌شود، Adobe Acrobat را یافته و گزینه Uninstall را بزنید تا برنامه از روی کامپیوتر پاک شود.
  • حال اقدام به نصب مجدد نرم افزار روی کامپیوترتان کنید و با این کار خواهید دید که مشکل پرینتر برطرف خواهد شد.

متاسفانه اغلب افراد هیچ ایده‌ای برای رفع مشکلات کامپیوتر و پرینتر خود ندارند، و حتی گاهی قادر نیستند پرینتر را به شبکه متصل کنند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، این موضوع می‌تواند چالش بزرگی باشد که خودتان دست به کار شده و مشکلات را برطرف کنید.

البته با انجام مراحل بالا، مشکل پرینتر برطرف خواهد شد. اما اگر به هر دلیلی باز هم گزینه Adobe PDF در لیست پرینترهایی که به کامپیوتر متصل هستند بافت نشد، پیشنهاد می‌شود از طریق سامانه آچارباز مشکل ایجاد شده را با کارشناسان مجرب درمیان بگذارید. متخصصین ما در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام خواهند شد.

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در پرینت فید
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا؛ تضمین بهترین قیمت و ۶ ما ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج

منبع:
howtofixprinterissues.com

5/5 - (2 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
5/5 - (2 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com