تنظیم پرینتر پیش فرض در ویندوز ۸ و ۱۰ تنظیم پرینتر پیش فرض در ویندوز ۸ و ۱۰

تنظیم پرینتر پیش فرض در ویندوز ۸ و ۱۰

افزودن به لیست مطالعه
5 فوریه 2018 | 23.9K بازدید 2 دقیقه ندا ایزدی

آیا در منزل و یا محل کارخود چندین چاپگر دارید؟ آیا همیشه فراموش می‌کنید که گزینه‌های پرینترها را تغییر دهید؟ راه حل مشکل شما اینجاست، در محیط کاری خود اگر از یک پرینتر بیشترین استفاده را دارید، به راحتی می توانید آن را به طور پیش فرض تنظیم کنید. در این مقاله قصد داریم نحوه تنظیم پرینتر پیش فرض در ویندوز ۸ و ۱۰ را به شما آموزش دهیم. با پرینت فید همراه باشید:

تنظیم پرینتر پیش فرض در ویندوز ۸

۱- ابتدا وارد بخش Control Panel ویندوز شده و مراحل زیر را طی کنید:

  • در صفحه نمایان شده، وارد بخش Devices and Printers شوید.
  • در این مرحله باید تمامی دستگاه هایی که به به ویندوز شناسایی شده و بر روی سیستم نصب هستند را ببینید. بر روی پرینتر پیش فرض شما باید یک تیک سبز وجود داشته باشد.
  • در صورتی که قصد دارید پرینتر دیگری را به صورت پیش فرض انتخاب کنید، کافیست بر روی پرینتر دلخواه خود کلیک راست کرده و گزینه Set as default printer را انتخاب کنید. خواهید دید که آن پرینتر نیز تیک سبزخورده و از این پس می‌توانید با آن دستگاه، اسناد خود را چاپ کنید.

تنظیم پرینتر پیش فرض در ویندوز ۱۰

۱- ابتدا به منوی استارت رفته و Setting را انتخاب کنید.

۲- در صفحه باز شده، بر روی گزینه Device کلیک کنید.

۳- حال در این مرحله، در قسمت Printers & scanners، به پایین اسکرول کرده و در قسمت Let Windows manage my default printer، دکمه Off را به ON تغییر دهید.

در صورتی که نیاز به تعمیر پرینتر خود داشتید، می‌توانید درخواست تعمیر خود را در سامانه آنلاین آچارباز، اعزام تعمیرکار به محل ثبت کنید.

خرید کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در پرینت فید
پرینت فید با دارا بودن انواع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کارتریج اچ پی، کارتریج کانن، کارتریج سامسونگ و... همراه با کیفیت بالا؛ تضمین بهترین قیمت و ۶ ما ضمانت، به لینک زیر مراجعه کنید:
خرید کارتریج

منابع:
printandshare.info
CTM Blog

3.8/5 - (6 امتیاز)

بهترین متخصصان شهر آماده رفع مشکل دستگاه شما هستند
3.8/5 - (6 امتیاز)

    رسانه های همکار

    وبلاگ آچارباز ، مقالات لوازم منزل
    وبلاگ فالنیک ، آموزش شبکه و سرور و پرینتر

  را دنبال کنید

تلفن پشتیبانی : 02134436

ایمیل : info@a4baz.com